POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER GÜNCEL SPOR KÜLTÜR-SANAT DÜNYADAN EKONOMİ TÜMÜ
Galatasaray 3-0 öne geçtiği maçta puan kaybetti
CHP'li Ediz Ün partisinden istifa etti
'İsrail'in cinnet siyasetine artık dur denilmeli'
Serhat Akın'a silahlı saldırıda yeni gelişme!
1 Ocak 2018 Pazartesi - 12:05

Rektör Budak'tan yılbaşı sürprizi

Rektör Prof.Dr. Budak, öğrencilerin sosyal medya üzerinden yaptığı yılbaşını birlikte kutlama davetini geri çevirmedi.

Rektör Budak tan yılbaşı sürprizi

Ege Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Necdet Budak eşi ile birlikte yılbaşı akşamı EÜ Spor Bilimleri Fakültesi öğrencisi Melis Aydın ile Hemşirelik Fakültesi öğrencisi Buğra Kaan Uranoğlu’nun evine konuk oldu. Ziyaretin ardından EÜ Öğrenci Köyü ve Kredi Yurtlar Kurumu Yurtları ile Merkez Kütüphanede de öğrencilerle bir araya geldi.

Ege Üniversitesinde Türkiye’nin dört bir yanından ve yurt dışından gelen binlerce öğrencinin eğitim gördüğünü ifade eden Rektör Prof. Dr. Budak, “Öğrencilerimizin, eğitim, barınma, beslenme sorunları; kültür, sanat ve spor ihtiyaçları ile yakından ilgilenirken gönül bağımızı da unutmamalıyız. Sevgili öğrencilerimin sosyal medya üzerinden yaptıkları davete katılarak yıl başında onlara az da olsa aile sıcaklığını hissettirmek istedim. Tüm Ege Üniversitesi Ailesine; öğrencilerimize, öğretim üyelerimize ve çalışanlarımıza bir kez daha sağlıklı mutlu ve huzurlu bir yıl diliyorum’’ şeklinde konuştu.

Melis Aydın ise Rektör Prof. Dr. Budak’ın ziyaretinden dolayı çok mutlu olduğunu ifade ederek ‘‘ Rektörümüz Prof. Dr. Necdet Budak’ın bu kadar samimi olması bizimle ilgilenmesi gerçekten çok güzel. Bizlere değer veren bir rektörümüz olduğu için çok şanslıyız’’ diye konuştu.

“ARTIK AİLEMİZDEN BİRİ”

Rektör Prof.Dr. Budak’a sosyal medya aracılığıyla ulaşıp yılbaşı kutlaması için evlerine davet ettiklerini söyleyen Buğra Kaan Uranoğlu da ‘‘Kendisi de davetimizi geri çevirmeyip eşiyle birlikte evimize geldi. Arkadaşımız Nida Çelik’in ailesi ile telefonda görüştü. Bizlerin sorunlarını dinledi, muhabbet ettik. Diğer üniversitelerden arkadaşlarımıza rektör hocamız yıl başında bize gelecek dediğimizde çok şaşırdılar, Ege Üniversitesi olarak çok şanslıyız. Burada bir aile kültürümüz var ve hocamıza istediğimiz zaman ulaşabiliyoruz. Kampüste her an her yerde karşılaşabiliyoruz. Göreve geldiğinden beri kampüsümüzde bir değişim rüzgarı yaşanıyor. Her alanda bunu hissedebiliyoruz. Rektör hocamızı artık ailemizden biri gibi hissediyoruz. Kendisine, öğrenci merkezli çalışmalar yaptığı ve yılbaşında bizleri yalnız bırakmayıp bizlerle birlikte aile ortamını yaşattığı için çok teşekkür ediyoruz. Tüm Egelilerin yeni yılı kutlu olsun’’ şeklinde konuştu.

Ziyaretler sırasında öğrencilerle sohbet edip fotoğraf çektiren Rektör Prof.Dr. Budak, öğrencilere Ege Üniversitesi kalemi ve anahtarlık hediye etti.

Yurt dışındaki yüksek telefon faturasına yargı engeli

AK Parti'den Kocaoğlu'na 2018'in ilk salvosu: Zamcı başkan!
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Yurt dışındaki yüksek telefon faturasına yargı engeli
İzmir 4. Tüketici Mahkemesi, bir tüketiciye yurt dışında bulunduğu dönemde ...
Yılın ilk gününde İstanbul 'yemyeşil'...
Yeni yılın ilk günü İstanbul'da saat 11.08 itibarıyla trafik yoğunluğu sadece yüzde 1.
Kaza yaptı aracı bırakıp kaçtı
İzmir'in Gaziemir ilçesinde kaza yapan otomobil sürücüsü aracını bırakıp olay yerinden kaçtı.

Balıkesir'de korkutan deprem!
Saat 23.12'de Balıkesir'in Erdek açıklarında 4.3 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Ehliyet ve pasaport alacaklar dikkat!
Emniyet Genel Müdürlüğü, Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğüne ...
Milli Piyango sonuçları belli oldu!
Milli Piyango İdaresi'nce düzenlenen yılbaşı özel çekilişinde ikramiye ...

İzmir'de 2018’e muhteşem merhaba
İzmirliler, 2018 yılına İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından Cumhuriyet ...
İzmir'de deniz patlıcanı avlayanlara ceza yağdı!
İzmir açıklarında, Urla deniz polisi, avlanması yasak olan deniz patlıcanını ...
'Ortaokulda kapanma partisi'ne soruşturma!
Şanlıurfa'nın Bozova ilçesindeki bir ortaokulda kız çocuklarının başlarının ...

RÖPORTAJLAR
Başkanların 150 günü
ÇOK YORUMLANANLAR
Gerçek İzmir
KünyeKünye Ä°letiÅŸimİletişim FacebookFacebook TwitterTwitter RSSRSS Sitene EkleSitene Ekle Günün HaberleriGünün Haberleri